فارس هشتمین روز بدون فوتی کرونا را تجربه کرد

کد خبر : 1793 دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 - 13:00:18

طی ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت نشده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، هشت هزار و ۳۵ نفر میباشد.

به گزارش سینا پرس فارس،  بر اساس امار ارایه شده، با بستری ۳۹ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۱۴۱ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۲۰ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، دو میلیون و ۱۳۵ هزار و ۴۳۰ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه های استان تهیه شده که با بررسی نمونه های انجام شده، ۶۲۷ هزار و ۵۸۰ بیمار مثبت شناسایی شده است.

از مجموع تست های انجام شده از ابتدای شیوع تاکنون، یک میلیون و ۷۵۱ هزار و ۳۶۴ تست تشخیصی مولکولی بوده که ۵۱۷ هزار و ۲۸۶ مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده، همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» تاکنون ۳۸۴ هزار و ۶۶ مورد تست سریع انجام شده و ۱۱۰ هزار و ۲۹۴ بیمار مثبت شناسایی شده است.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

هرگونه کپی برداری و انتشار مطالب از خبرگزاری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
نظرات شما